FAQ - Często zadawane pytania

Funkcjonalności

  1. Czy udostępniacie zdjęcia produktów?
  2. W jaki sposób mogę zintegrować się z Waszym systemem?
  3. Czy otrzymam swojego opiekuna handlowego?

  4. Wysyłka

    1. Jakie są koszty wysyłki zamówienia?
    2. Jakie są możliwe formy wysyłki?
    3. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
    4. Jaki jest czas dostawy mojego zamówienia?
    5. Gdzie aktualnie jest moja paczka?
    6. Czy realizujecie wysyłki w trybie dropshipping?
    7. Co zrobić gdy produkt uległ zniszczeniu w dostawie?

    8. Płatności

      1. Jakie są możliwe sposoby płatności?
      2. Jakie są możliwe formy finansowania?
      3. Jaki jest całkowity koszt zamówienia?
      4. Jakie jest minimum logistyczne by złożyć zamówienie?
      5. Kiedy i w jaki sposób otrzymam fakturę do swojego zamówienia?
      6. Czy mogę otrzymać fakturę Pro forma?
      7. Jakie otrzymam rabaty?
      8. Czy istnieje możliwość indywidualnej wyceny produktów?

      9. Zamówienia

        1. Jak skontaktować się w sprawie już złożonego zamówienia?
        2. Jak szybko realizujecie zamówienia?
        3. Jak sprawdzić aktualny status mojego zamówienia?
        4. Czy mogę coś dołożyć do złożonego już zamówienia?
        5. Co mam zrobić jeśli zamówiłem nie ten produkt, który chciałem?
        6. Czy mogę anulować swoje zamówienie?
        7. Co zrobić gdy zamówienie zostało błędnie zrealizowane?
        8. Czy wysyłacie zamówienia za granicę?
        9. Jak zmienić adres wysyłki w złożonym już zamówieniu?

        10. Produkty

          1. Co jeśli jestem zainteresowany produktem, którego nie macie aktualnie w ofercie?
          2. Kiedy będzie można zakupić produkt, który jest aktualnie niedostępny?
          3. Czy mogę skonsultować się w sprawie doboru odpowiednich produktów?
          4. Co zrobić gdy produkt, który u Was zakupiłem się popsuł / ma wadę fabryczną?

          5. O Coffeedesk

            1. Z kim zawieram umowę sprzedaży składając zamówienie?
            2. Gdzie mieści się Wasze biuro / magazyn?
            3. W jakich godzinach pracujecie?
            4. Czy działacie tylko online?
            5. Kto jest właścicielem Coffeedesk.pl?
            6. Gdzie znajdę regulamin sklepu?

            7. Techniczne

              1. Co zrobić gdy nie pamiętam hasła do konta?